Helgen.

Jag har fått tillbaka på min skatt, det känns braaa! Tillräckligt bra för att tillägga lite saker på min h&m-beställning. Skräll, jag vet..

Imorron: jobba eftermiddag, kväll och natt. Jag ser faktiskt lite fram emot det, då det var längesen jag var med den brukaren. Fast jag är förjävla bitter att jag inte kan hänga med Julia imorronkväll.
Fredag: kör på knappt någon sömn, då jag ska fika med mina favoriter Emma och Julia på Nockes innan studenten. Efter det, ja, då är det upp till Katedral för att springa runt och hänga på folk. Sen ner till stan och kolla kortegen, simningen och allt som hör studenten till. Sen är det fem mottagningar att åka runt till, innan det är dags för fest på kvällen!
Lördag: måste packa för Kroatien på dagen, sen Skövde, sen kolla balen på kvällen. Ska försöka övertala de andra att hänga på Enjoy på kvällen.
Söndag: sista dagen innan Kroatien, och sista dagen jag kan få träffa Jules&Ems för den gången.

Ja, det ser ut som en jävligt bra helg!

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0