-

Fick en idé om att fixa nya bilder till headern här på bloggen, men fyfan vilken tid det tog. Men när jag väl har börjat ger jag mig inte förrän det är klart, så 1½ timme senare blev det klart. Kan tyckas onödigt, men äh, hade inte så mycket bättre för mig.
Hade inte planerat något speciellt idag förrän jag blev bombad av samtal från Bergh förut som ville dra till Skövde och kolla på killar. Nä, förlåt: 1. Hon ville inte åka till Skövde- hon mer bad på sina bara knän att vi skulle åka till Skövde. 2. Hon ville titta på handboll. Jag ville titta på killar. Så jag är en sån bra vän att jag offrar mina chillplaner och pengar för hennes skull, haha.
Lite kort om veckas planer, än så länge:
Måndag: jobb 15.45-21.45.
Tisdag: Skövde.
Onsdag: jobb 17.15- 08.00.
Torsdag: går hem och sover efter jobbet. På eftermiddagen åker vi (jag, mamma, Marie, Kajsa och Kajsas mamma) till Skövde för att se på Jonas Gardell och eventuellt käka innan.
Fredag: jobb på Teglasär 7.30- 14.00.
Lördag: utgång på nyöppnade Mangos här i Skara.
Söndag: ?

Nä, nu ska jag gå och lägga mig och läsa "Innan jag dör". Läs den!


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0