Even the best fall down sometimes.



But I'm open, you're closed
Where I follow, you'll go
I worry I won't see your face
light up again

Even the best fall down sometimes
Even the wrong words seem to rhyme
Out of the doubt that fills my mind
I somehow find, you and I collide.

De låtarna jag lägger upp är värda att lyssna på, kan jag lova. Hör du det, Bergh?
Helgen har varit bra, för övrigt. Lite kort om de senaste dagarna:
Bion- Remember me- i fredags var så jävla fin, bra, underbar, sorlig... ja, ni förstår, det mesta en film kan vara när den är lyckad! Och det var fint att få träffa Elin igen!
Lördagen var jag och kollade på min duktiga lillebror när han spelade innebandy-DM, innan jag på kvällen drog till Karin för förfest. Sen drog vi alla till Mangos, där de hade fixat till det sjukt snyggt. Kändes som att man var inne på en inneklubb i Stockholm eller nåt. Lördagsnatten fick jag nattligt sällskap i form av Emma och Bergh, så vi knökade alla ner i en 1.20 säng. Tur att vi är så himla smärta allihopa att vi fick plats.. He he he.
Söndagen bestod av att vara oförtjänt bakis, som vanligt, med Bergh. Kollade en av världens finaste filmer och tjötade, det var fint det.
Idag har varit soft, gjort lite ärenden på stan och beställt tid tills den 26 april. Man borde kanske inte bry sig/vara nervös inför det, men jag längtar mest.

Hur kommande veckan ser ut:
Imorron: möte/föresläsning vid tvåtiden. Dra till Skövde efter och hämta ut min Sydafrikakort och shoppa lite. Har bestämt med Mihlzén nu att vi ska dra ihop en spelkväll också, gött.
Onsdag: jobbmöte vid två. Träffa saknade-älskade-finaste-tjejan Lossi på kvällen!
Torsdag: massagekväll hemma hos mig med Simone och mammas vänner. En helkroppsmassage är bokad, skönt som fan.
Fredag: avskedsmiddag för Emma som drar till varmare breddgrader nästa vecka för att vara reseledare (jag vet att jag jävlas och ger dig mycket skit för det, men jag är stolt som fan över dig och tycker du är grym som gör det).
Lördag: påskafton = festa som aldrig förr!
Söndag: planerar att inte lämna sängen på hela dagen.

Jag som inte hade något att skriva, det blev visst en del ändå. Jaja, pusshey.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0