Helgbilder från Götet och kommande jobbveckorna.

Har inte haft den mest lyckosamma dagen idag direkt, är allmänt trött och efter vilket gör att jag inte tänker klart. Var som sagt hos Kajsa i helgen och hade det bra. Mysig förfest hemma hos Kajsa för att sedan gå vidare till Gretas, vi kör bilder på det:
       

Har två kommande veckor med enbart jobb, jobb och lite mer jobb. Varenda dag. Egentligen borde jag inte klaga, för det är ju det jag vill, men att gå bredvid hos en brukare är bland det värsta jag vet. När man ska prestera, folk kollar på hur man beter sig mot personen i fråga, ska vara rolig och spontan.. Det är inte så jävla grymt, faktiskt. Men det blir bra, hoppas jag verkligen. Blö. Så ni kan ju gärna få hitta på något roligt med mig i helgen, då jag behöver något att se fram emot.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0