I'll be the wings that keep your heart in the clouds.

Efter att ha jobbat 20 av 25 dagar känns det så jävla gött att inte ha något jobb alls i helgen. Eller knappt något nästa vecka, än i alla fall. Åh, vad jag längtat efter den här dagen, när jag ser på almanackan att alla jobbtider är gjorda. Vid femtiden idag drar jag till Skövde (igen) för att träffa Elin och gå på bio- Remember me (och nej, det är absolut inte bara för att Robert Pattinson är med..).
Imorron ska vi brudar inviga Mangos och se om det är något att ha, och jävlar vad taggad jag är. Det borde jag vara med, med tanke på hur längesen det var jag var ute. Fan, hela 20 dagar sen, så jag lyckades ändå över förväntan med mitt inte-supar-på-ett-par-veckor-löfte.

Och vilket jävla skönt väder det är idag eller, satt ute i väntan på taxin på jobbet förut i bara trekvartsärmat och var varm. Åh, så jävla gött!

En sak till, ni som undrar hur Jonas Gardell var, kan jag säga att han var över förväntan verkligen! Bättre och roligare än vad jag trodde att han skulle vara faktiskt. Han hade riktigt bra budskap, ibland allvarligt men mestadels inlindat i skämt. Kom på mig själv med att tänka att jag borde gå på nån såndär coachning där folk peppar en att få ut det mesta av livet, våga leva, chansa och allt det där. Klyschigt- kanske det, men jag blir verkligen peppad och glad av att höra sånt. Nåt tips? Mia Törnblom är ett förslag kanske? 


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0