Internet på mobilen- en dyr upptäckt.

Fick min mobilräkning idag, och herrejävlar vad jag aldrig mer ska använda internet på mobilen. Plus att jag fick ett sms idag från 3 om att jag inte betalat min senaste räkning (japp, mitt minne är åt helvete fortfarande), så det blir ett x antal hundralappar som ryker på den skiten, fuck. På tal om sms så vaknade jag fint inatt av ett sött sms från Lossan, nu är det bara nio ynka dagar kvar!
Jobbar sex av sju dagar den här veckan, och nu är jag helt ärlig när jag säger att det är gött liv. Dagpass speciellt, med tanke på att man är hemma vid fyra på eftermiddagen då. Som idag till exempel. Så om 40 minuter ska jag ner till Nockes för att ta en fika med Mihlzén. Imorron är det troligen häng hos Bergh på kvällen och på torsdag är det fika med Kajsa efter jobbet och eventuellt bio på kvällen.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0