It's something in the way you move, little darling.



Jag har inget nytt att komma med, känns som det enda jag gör är att jobba. Och det stämmer ju i för sig. Rätt skönt att göra det ändå, med tanke på att ju mer jag jobbar- ju snabbare kommer jag härifrån. Jag sitter fast i dåliga vanor och tankar här, jag behöver komma bort. Jag kollar på att dra som au-pair i USA till hösten, om ingen vill dra med mig och backpacka i Kambodja, Laos, Malaysia (...) vill säga.
För fan vad less jag är på att må som jag mår när jag är här hemma. Jag klarar inte av berg- och dalbanan, att må skitbra ena veckan för att sedan åka ner och må askasst nästa veckan. Jag hatar att jag lägger min lycka i händerna på någon annan, det gör mig så jävla sårbar. Jag behöver en förändring, att något roligt ska hända när jag inte jobbar.
Plus att jag saknar mina barn så jag snart gå sönder. Drömmer om dom i stort sett varje natt, och det gör så jävla ont när jag vaknar och dom är 1000 mil bort. Jag trodde aldrig att jag skulle känna så starkt och mycket för de barnen nu i efterhand med, men åh vad de berör mig och fan vad jag hoppas att de har det bra och kommer få en bra framtid.



Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0