Jobba, en lördag? ("Kaka, en torsdag?")

Det är rätt intressant att kolla min statistik, och hur mycket upp och ner den går. Vilka är ni som läser, egentligen? Jag vet att jag aldrig svarar på sånt själv när folk skriver, så jag förväntar mig inga svar, men fan vad jag undrar, haha. Nu låter det som att jag tror jag har en skitstor och viktig blogg, men det är inte grejen. Att jag är nyfiken, det är grejen.
Jobbat klart de här två intensiva veckorna hos min nya brukare nu, känner mig ganska sliten faktiskt. Men det är roligt och jag trivs verkligen. Det lär bli rätt så mycket inhopp innan sommaren, nästa vecka har jag än så länge två dagar där och en dag på Teglasär, och har en känsla av att det lär bli mer.
Ikväll drar jag till Simone med Emma och Bergh. Om vi inte åker till Malin, inte jag som håller i trådarna ikväll. Inatt är jag chaufför åt mamma och pappa, och jag kan inte säga att det är speciellt roligt att rollerna blivit ombytta. Har än så länge hållt mitt "löfte" om att inte dricka förrän påskafton, och jag gillar inte det heller. Haha, vafan, när ska jag bli nöjd? Tss. Imorron ska jag njuta av att inte ställa klockan 6.45, som jag gjort lite för länge nu. Om jag inte vaknar för sent drar jag nog till Skövde och lugnar mitt shoppingsug.

Jatack:



Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0