Tell me, did the wind sweep you off your feet?



Jag gillar inte att jobba natt alls mest, men en av de bästa känslorna är att åka hem och lägga sig i en säng när alla andra är påväg till jobbet. Att redan ha gjort sitt arbetspass då, det är så jävla skönt. Det är nästan i klass med att komma hem och sova efter man varit på en festival. Inte riktigt samma, såklart, men ungefär. Hade möte på AF efter jobbet imorses, och jag blev blown-away (well, kind of) av en hur söt och trevlig människa som helst. Så nu kan jag inte vara lika hatisk mot AF längre, faktiskt. Tänk vad det kan göra för skillnad med trevliga människor.
Det är en bra dag för övrigt, för idag kommer Lossan hem. Eller ja, hon har redan kommit hem. Och nästa vecka kommer Anna hem, och vi pratade om att åka ner till Sandra i Malmö och hälsa på om någon månad eller två. Synd bara att inte Johanna bor i Malmö längre.. Men vi får se, det är något att se fram emot i alla fall. Ska nog kolla tågbiljetter nu redan. Sen kommer Julia hem nästa vecka med några dagar, woho. Och så är det bara två månader tills Lisa och Frida kommer hem.. Haha, näfan, ska ge mig med det där nedräknandet efter folk som är utomlands.
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så vi ska bege oss till Skövde där vi ska möta upp Marie för att käka middag. Kanske hinner vi shoppa också. Vid klockan sju ska vi träffa Kajsa och Marita för att se på Jonas Gardell på Valhall.
Imorron är det jobb på Teglasär från 7.30- 14.00, sen är det helg igen! Fan vad fort veckorna går ändå. Och nu har vi fina helger att se fram emot, fina vänner.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0