I thought I was a fool for no-one, oh baby I'm a fool for you.

Fyfan vilken bra och skön dag jag har haft idag. Gick bra på jobbet, min brukare får mer och mer förtroende för mig. Jag känner att jag har en mer given plats nu, vilket är fruktansvärt viktigt för mig. Efter jobbet gick jag ut och gick med min ipod i strålande solsken, och även om det är glashalt ute så var det fint. Efter det har jag bara pratat med fina människor som gör mig på gott humör. Som tar och ger, fyfan vad viktigt det är. Och inte gjort ett skit mer än jag velat göra. Det är första gången på flera veckor jag ser tjusningen i det. Livet är fint just nu.
Imorron- planeringsmöte, jobb och bad.
Vill välja en låt som visar mina känslor, men hittar ingen alls mest. Bevisar väl mest att mina Spotifylistor är mer depplåtar än pepplåtar för tillfället, haha. Fint som snus i vilket fall. Någon som vill skicka pepplåtar- passa på. Detsamma gäller för er som vill berätta nåt roligt- nu är ett bra tillfälle att göra det.
(Skulle be om ursäkt för tråkiga blogg-inlägg, men kom på mig själv med att det är min blogg och den får vara hur jävla tråkig jag känner för att den ska vara.)

I thought I was a fool for no-one
oh baby I'm a fool for you.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0