Världens bästa resa- igen.

Nej, vafan, det är ju till Asien jag vill, inte till USA. Eller jo, dit vill jag med, men det är ju Asien som står högst på listan. Dit jag måste åka. Så kom igen, kära vänner, tänk på det? Snorkla, gå barfota i sanden, träffa nytt folk som alltid kommer finnas i ens hjärta, festa, kolla på solnedgång med en öl i handen, gå utan jacka klockan fyra på natten, hoppa fallskärm, bli alldeles för full och klättra upp i ljusslingor fem meter upp i luften, känna adrenalinet pumpa när man ska hoppa bungy-jump, vara öga mot öga med en haj, bestämma sig att man ska tatuera sig, känna sig genuint lycklig, få andra värderingar och perspektiv på livet, se en helt annan kultur, bo i ett hus 60 meter upp i luften, dyka, bada, ta varje dag som den kommer, bli brun, upptäcka ny musik, skratta så att tårarna sprutar, dansa line-dance för första gången i sitt liv, spela sanning och konsekvens med folk man nyss lärde känna- nykter, sitta vid en lägereld på natten med folk man aldrig träffat förut, få fyra shootar för 20 spänn, gå på ölprovning... Come oooon, jag vill dela det här med er också, mina närmaste, fina, vänner.

          


Spread the word, baby
Postat av: Elus

I wanna! Hinner du vänta ett år? Kärlek!

2010-03-15 @ 15:44:31

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0