Stans skvallertant?! Pfft.

Jag-blir-så-jävla-glad-av-att-spela-den-här-låten-på-maxvolym-att-jag-bara-vill-spricka-av-lycka-och-kickasskänslor-och-dansa-röven-av-mig:



Ahfan, så är det. Det var bara det, nu ska jag till Sara, och Malin med sitt nya körkort kommer och hämtar upp mig. Får se om jag kommer dit helskinnad.. He he he, givetvis gör jag det.

Msnkonversation nyss mellan mig och Ludvig:
Olsson säger:
fan vad jag känner mig som en snobb nu.
matilda, säger:
du är en snobb, kanske därför?
Olsson säger:
HAHAHAHA tack
idiot..
matilda, säger:
mohaha. men vafan, den sitsen har väl alla varit i. förutom jag då, som vet allt om alla.
Olsson säger:
hahaha
du är stans skvallertant.
matilda, säger:
haha, du anar inte hur jävla rätt du har.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0