Baby we were born to run.

Jag har knappast sovit ikapp sen i lördags, jag hittar inte tiden till att sova (och säg inte att jag har den nu, för jag har inte haft tid till datorn heller innan, haha). Igår blev det som sagt jobb, AF och häng med tjejorna (Julia, Bergh, Ems). Och även om jag höll på att somna hos Julia och ändå var hemma vid tio igårkväll, så var jag bara tvungen att se Boston Tea Party. Sen var jag övertrött att jag blev pigg och inte kunde somna. Sen upp vid halv sju idag igen, åka till Valle och jobba tills två, sen åka direkt till Falköping för att träffa Lisa. Sista gången på elva veckor, minst. Känns lite vemodigt att mina fina älsklingstjejor Lisa och Frida åker till andra sidan jorden utan mig, men ha det förjävla ball! Det vet jag att ni kommer ha. Och när Lisa drar till Asien utökar jag min garderob efter att jag länsat hennes, det är gött i alla fall.

Imorron är det jobb på Tegla från halv åtta till två, sen tandläkaren och senare fika med Amanda. Herregud, vaaaarför kan jag inte sprida ut mina upptagna-dagar? Eller snarare- varför kan inte folk vara lediga när jag är ledig och har (för)mycket fritid? För nu känner jag att jag börjar bli sjuk, på riktigt- har huvudvärk och ont i halsen.

Har inte lagt in bilderna sen helgen som ni troligen förstår. Men det är ingen brådska direkt, för bilderna är inte så jävla speciella eller roliga egentligen.

För övrigt, de kommande två veckorna (måndag-fredag, 8- 19 mars) kommer jag jobba åtta timmar om dagen med mina nya brukare. Haha, det blir rätt roligt, med tanke på att jag dött lite av de här tidiga mornarna. Men det är gött med jobb, såklart.


But I gotta know how it feels
I wanna know if love is wild, babe
I wanna know if love is real
Tramps like us, baby, we were born to run.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0