22.

Åkte till Skövde idag och shoppade och beställde korten ifrån Sydafrika, äntligen. Funderar på att sätta upp alla 150 stycken jag valde ut på väggen ovanför/bredvid sängen så jag kan se dom hela tiden, och inte sätta in dom i ett fotoalbum. Än i alla fall. Annars köpte jag inte sådär jättemycket (får åka tidigare till Skövde på torsdag då jag behöver mammas smakråd innan jag fortsätter handla), men tröjan jag köpte och underkläderna jag köpte var åh-så-fina. Så nu har jag en partyoutfit klar i alla fall. Och det kan behövas med tanke på att varje helg tills i början av maj kommer vara partyhelger. Och det kommer bli förjävla roligt!
Imorron jobbar jag min första natt med min brukare, och det ska bli roligt faktiskt. Lite nervöst, såklart, men det blir nog bra. Hoppas jag i alla fall.
Äh, vad finns det mer att säga?!


Spread the word, baby
Postat av: Izza

sv; Tack! ja den är otroligt fin! Köpte den på bikbok! :)

2010-03-23 @ 23:21:41
URL: http://izzzas.blogg.se/

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0