Punktlista.

  • Har idag kommit på att jobba på dagis är nog verkligen inte min grej. Vilka jävla skitungar det finns alltså..
  • ..men har också kommit på hur fina ungar det finns, tex mina barn på särskolan.
  • har också kommit på hur många koppar kaffe jag dricker per dag när jag jobbar. Igår drack jag fem-sex koppar, och för första gången kände jag mig helt speedad av det.
  • längtar väldigt mycket tills lördag- då jag äntligen kan shoppa på Monki och Weekday..
  • ..även om jag redan slösat alldeles för mycket denna månaden (de senaste nio dagarna).
  • men samtidigt- jag jobbar varenda vardag i tre veckor, så jag är värd det. Vi säger så i alla fall.
  • jag längtar också tills att få träffa Kajsa på lördag och festa jävel i Götet.
  • har i eftermiddag äntligen fått sova ikapp lite förlorad sömn.
  • tycker det är synd att Julia redan åkt tillbaka till Norge. Men hann faktiskt med att träffa henne och de andra igårkväll, det var skönt.
  • har vant mig lite mer vid att vara hemma igen. Det kommer och går såklart, men nu är det som det är, och jag får göra det bästa av situationen. Och det känns helt okej just nu. Jag har känt mig ganska glad/nöjd/lycklig det senaste. Av olika anledningar.
  • tycker det är jävligt irriterande att mottagningar inte svarar när man ringer. Jag menar- har man tre telefontider i veckan bara så ska man väl för fan svara på dom? När man ringt 20 gånger och inte fått något svar- trots att det är telefontid då de ska och borde svara- så blir man lite lack på skiten.

"Vi kanske bara är fixerade vid förhållanden som känns ouppklarade."

Några bilden sen lördags:
   


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0