Och jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå.

Jag sover dåligt om nätterna numera, jag vaknar minst fem gånger per natt. Igårkväll somnade jag runt halv tolv, och sen vaknade jag en gång i timmen tills jag skulle gå upp vid halv sju. Har en messed-up hals och en massa tankar, vilket troligen är anledningen, men de kan få försvinna båda två, tack.
Annars är jag väl i ett sånt läge då jag stänger in mig i mig själv för att saker är för jobbiga att prata om, att ta upp till ytan. Och om jag inte berättar det för någon existerar inte mina tankar/problem. Sån är jag. Sen saknar jag Lossan som ser igenom mig som ett glashus, och som verkligen bryr sig och vill veta. Man märker sån skillnad på folk som frågar för att vara artig och för att man "ska/borde" fråga, och på dem som frågar för att de är genuint intresserade och bryr sig. Men vafan, har jag klarat mig i två månader kan jag klara mig i två veckor till. För övrigt, om någon vill se bio imorronkväll eller festa på lördag- jag är inte sen på't (och nej, jag var givetvis inte allvarlig när jag sa att jag skulle vara nykter i en månad- alltså bryter jag inget löfte om jag super på lördag).

Och jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmåga att förstå.


Spread the word, baby
Postat av: Måris

Jag vill gå på bio!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men kanske inte ikväll. Next week? <3

2010-03-10 @ 13:49:27

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0