But nothing cures the hurt you, you bring on by yourself.

Idag: utgång på Bogrens med brudarna + chaufför Daniel. Älskar folk som ställer upp som chaufförer, när jag aldrig gör det, mohaha.
Fredag: vara bakis och spy hela morgonen och eftermiddagen. Ja, jag är ju realistisk i alla fall. Sen när klockan blir kväll mår jag superb, då jag och Bergh (+ Lossi) åker och kollar fotboll, Ardala- Skara.
Lördag: kolla handbollsfinalerna hemma hos Bergh eller mig själv. Börja supa och se om vi pallar utgång igen.

Ja, man kan ju undra hur jag tänkt här, tre dagar i rad med Sara Bergh.. Hehehoho, fan vad bra.



Färgade håret igår, och det är sista gången mamma får färga mitt hår:
Mamma: nästa gång du köper färg får du köpa två burkar med färg. Det räcker inte med en.
Jag: öh, det räckte med en burk för en månad sen. Men du kanske inte ska spruta ut hela tuben på en gång så det inte blir nåt kvar tills bakhåret.
Mamma: jaha, jag är tydligen inte så bra på det här. Men du behöver ändå två burkar.
Jag: men neej, det skulle räcka om du inte kletade ut all färg i min panna!
Beviset att jag har rätt, även om bilden inte ger rättvisa för all pannfärg: 


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0