Let it be.

I helgen pratade jag och mamma om en brukare här i Skara, då jag säger att jag gärna skulle vilja jobba med honom. Och vem ringer mig idag om inte min teamledare på jobbet och säger att jag ska gå bredvid och lära mig just honom?! Woho. Visst, att gå bredvid är fortfarande det värsta jag vet, men det här kommer nog vara värt det i slutändan, hoppas jag. Så jag kommer troligen jobba med två-tre stycken olika brukare i sommar, så jävla roligt! Åh, jag tror verkligen på det här! Nu vill jag bara ha mitt semesterschema så jag kan planera in saker då jag inte jobbar, och även när jag jobbar. Fan vad mycket bättre allt blev just nu :)

Senare ska jag träffa Bergh, simma och bada bubbelpool, sen ska jag tvinga henne att färga mitt hår medan vi kollar på DH och Cougar Town. Japp, det är min dag.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0