My baby.

Såg på facebook att en volontär åkt tillbaka till mina älsklingar i Kapstaden, och jag blir så jävla avundsjuk. Jag gläds inte ens med henne, och det är inte okej av mig. Med tanke på att jag vet hur underbart hon har det och att barnen får det bättre, men i det här fallet är jag enbart avundsjuk. När det gäller Sydafrika och barnen där känns det som att det är "mitt", och så fort jag hör att någon ska dit känns det som att de "inkräktar" på något som är mitt. Det här är absolut ingen egenskap jag gillar, utan precis tvärtom.
Men jag såg i alla fall bilder på min älskling, han har blivit så stor. Åh, fan att jag inte är där.


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0