No words can describe.

Dagens sanning:
jag skulle inte klara av att bo här i Skara om det inte vore för Sara Bergh. Vi säger det inte ofta (hah, det var en överdrift, rättare sagt aldrig), men jag älskar dig vännen, och är så jävla tacksam för att vi blivit så tajta!
Men det behövs liksom inga ord för det, egentligen. För trots att vi jävlas och kan vara dryga och tykna mot varandra, så vet vi vart vi har varandra. Förut kunde det gå veckor/månader utan att vi snackade, nu känns det konstigt om vi inte hörs på en dag. Men nu säger jag det, hur fin du är, här på bloggen, så alla kan se. Åh, vad jag är söt.

(Här skulle det vara en bild på oss två, om det var så att de existerade en bild på dig och mig tillsammans.)


Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0