People hearing without listening.



And in the naked light I saw
ten thousand people, maybe more
people talking without speaking,
people hearing without listening,
people writing songs that voices never share
and no one dared
disturb the sound of silence.

Jag sitter och kollar på Humorgalan, gråter och saknar mina barn. Samtidigt som man förstår hur sjukt jävla orättvis den här världen är. Vafan gör jag här hemma i Sverige, här gör jag ingen nytta. Och hur fan kan Gud finnas om han låter folk leva i sån total misär? Åh, jag vill åka och göra skillnad- nu! Ifall jag skulle få åka dit gratis skulle jag dragit så fort jag fick chansen, men nu behövs det alldeles för mycket pengar, som jag inte har.



Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0