Sommarschema.

Har fått mitt jobbschema för sommaren, och det ser fan bra ut! Är ledig den helgen då vi ska på Way Out West, så då behöver jag inte krångla med att ta ledigt där och göra chefen sur, jävligt viktigt! Har också räknat ut att jag kan festa på Måndaxklubben fem gånger. Dock jobbar jag lördagsnatten när Stochampionatet är, det är det enda som irriterar mig. Men ja, då är det väl bara festa dubbelt upp den fredagen istället. Sen när jag jobbar är det ganska intensivt i fem dagar/nätter, sen ledig i två. Bättre det än att det ska vara varannan dag.
Såg också att jag skulle jobba mer än förväntat hos min nya brukare, men det blir förhoppningsvis bra.
Älskar att min sommar kretsar kring när jag kan festa och inte, haha. Gött liv!
Så nu är det bara boka in mig de dagarna jag inte jobbar :)

Spread the word, baby
Postat av: SÅS

PEPPEN PÅ WAYAN!!!

2010-05-19 @ 21:14:06

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0