Sound of silence.

Idag:
- skickade jag ett väldigt felskickat mail. För nej, brukar inte säga att jag älskar min arbetsledare. Jag brukar heller inte skriva ner hela mitt liv till henne. Men ja, även det här kan jag kanske skratta åt om några dagar.
- var jag och kollade på när Skövde HF krossade Eslöv i handbollssemin..
- ..där kastade jag en hundring i papperskorgen med. Jag bara kastar pengar omkring mig, hejdå pengar.
- var jag ute och gick i underbart väder.
- har jag mått bra hela dagen, trots.. ja, vi säger bara trots. Jag klarade av det över förväntan, helt klart.
- har jag lånat två nya böcker med Sophie Kinsella.

Och medan jag gjorde det såg jag ut såhär:



Spread the word, baby
Postat av: Emma Pemma

Åh! Vårshopping antar jag? :)Du är så fin min lilla matilda! saknar dig gumman <3

2010-05-03 @ 23:14:17
Postat av: Ejlan

Hohooo, fashion flyttar in! Eller ja, han bor väl redan hos dig, så man kan säga att han bor kvar ;) <3

2010-05-04 @ 08:42:13

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0