-

- jag hatar när man försöker dra ihop något, skickar ut sms och frågar vilka som kan och är pepp- och så får man inget svar! När det händer, av samma person, gång på gång, är det så jävla konstigt att man blir lack då? Att det inte är så jävla roligt att försöka fixa något roligt när man inte får någon respons alls?! Hur jävla svårt är det att svara på ett sms?
- samma med tider när man ska träffas. Nu har jag börjat vant mig och komma sent själv, just för att jag vet att ingen annan kommer komma i tid. Bestämmer man klockan tolv med tre andra vänner, så är det kors-i-taket-vad-bra om alla vi är där vid 12.15. Så varför ska jag vara i tid, när ingen annan är det?
- har blivit beroende av naturgodiset- torkade, youghurtdoppade, bananer. Som jag för övrigt äter nu.
- har idag rökt fredspipa.
- har också varit ute och gått i regnet.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0