Dag 18- Femton random fakta om mig själv.

Okej, jag hoppar över några dagar med tanke på att jag inte kommer hinna köra alla dagar innan jag åker ut och reser i alla fall. Plus att en del av dom "uppgifterna" var för personliga, som att skriva ett brev till någon jag tycker om. Så vi kör på den här istället:

1: Jag är sjukt lättprovocerad. Folk som känner mig vet precis vilka knappar de ska trycka på för att jag ska bli tokig och provocerad. Vilket många också utnyttjar, då jag blir "väldigt rolig" när jag är arg. 2: Jag förvånas över mig själv och att jag alltid är så pepp på att festa, att jag aldrig tröttnar och skulle kunna göra det varje dag i veckan, i stort sett. 3: Jag lever i min almanacka. Utan den skulle jag missat mer än hälften av alla saker jag planerat. 4: Jag trivs inte med att stå upp och prata, jag vet inte vart jag ska göra av mig själv då. Och om det inte finns nåt alternativ så står jag oftast "snett" så jag inte känner mig lika lång. 5: När jag var 16 år handlade jag för över 15 000 kronor enbart på H&M, under 11 månaders tid. Inget jag är stolt över. 6: Jag är en adrenalinjunkie. Oavsett om det handlar om att jag ska göra allt från att hoppa världens högsta bungy-jump till att ta dykarcert så ska jag göra det, även om jag kanske egentligen inte vågar. 7: Jag har lättare för att uttrycka mig i text än i verkliga livet. 8: Jag är för beroende av bekräftelse, och är alldeles för dålig för att bekräfta mig själv. 9: Jag är för stolt för mitt eget bästa, och lägger ofta min lycka i andras händer. 10: Jag svär alldeles för mycket. 11: Jag älskar friheten i att resa och göra vad jag vill, men skulle nog aldrig kunna bo utomlands längre än ett år. 12: Jag skickar lite för mycket fyllesms. 13: Jag blir tokig på folk som inte har någon åsikt, någon som inte har stake eller som det inte är tag i. 14: När det blir tyst i något sammanhang sjunger/nynnar jag för att ha något att göra, även om det inte är någon pinsam tystnad. 15: Jag måste ha något i händerna och pilla med, allt från nycklar till att peta i ljus. Om jag inte har det biter jag på naglarna.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0