19.1

Jag har ingen inspiration till att skriva, därför tänkte jag göra en lista, lite av min grej:

Dag 01 - Ett nytaget foto på mig.
Dag 02- Sanningen bakom mitt bloggnamn.
Dag 03- Ett foto av mig och mina vänner.
Dag 04 - En dålig ovana jag har.
Dag 05- Ett foto på en plats jag tycker om.
Dag 06- Ett minne från min barndom.
Dag 07 - Mina mål för denna månaden.
Dag 08 - Något jag är stolt över.
Dag 09 - Låtar jag lyssnar på när jag är glad/ledsen.
Dag 10 - Ett annat foto av mig och mina vänner.
Dag 11 - Varför började du blogga?
Dag 12 - Något jag längtar efter.
Dag 13 - Ett foto på mig och min familj.
Dag 14 - Mina tio favoritlåtar just nu.
Dag 15 - Skriv ett brev till någon du tycker om.
Dag 16- Någon jag skulle vilja byta liv med för en dag.
Dag 17 - Planer/drömmar /mål jag har.
Dag 18- Femton random fakta om mig själv.
Dag 19- Lista tre "hunkar".
Dag 20 - Mina smeknamn.
Dag 21 - Foton på mitt rum.
Dag 22 - En film.
Dag 23-  Ett foto som väcker många känslor.
Dag 24- Något som får mig att skratta.
Dag 25- Några utav mina favoritbloggar.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0