Backpackerresa 2011.

Det finns två olika anledningar till varför jag inte bloggar. Antingen är det för att jag har för mycket att göra eller så är det för att jag inte mår bra och inte känner att bloggen är en plats där jag vill dela med mig av det som gör mig ledsen.

Att jag inte har bloggat nu de senaste veckorna är väl en blandning av båda de anledningarna, vid olika tillfällen.
I alla fall- backpackerresan 2011 är bokad och klar! 14 februari till 11 maj kommer jag vara ute på resande fot. Med början i Sydafrika där jag återigen ska bo i volontärhuset och träffa mina saknade barn i tre veckor. Sen åker jag till Bangkok den 7 mars och möter upp Bergh där vi åker runt i Asien. Jag längtar så jävla mycket!
Men på nåt sätt så uppskattar jag tiden här hemma tills jag åker, för första gången någonsin?!
Bra så, hey.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0