Dag 06- Ett minne från min barndom.

Jag och Kajsa satt ett x antal dagar och kvällar utanför mitt hus och sålde allt från äpplen till hemmagjord soppa, direkt från naturen. Jag minns speciellt den gången då det kom förbi en tant och köpte soppa av oss, smakade och sa "men den här var ju jättegod, jag köper lite så jag kan ha den i köket och smaka lite på när jag blir sugen". För att klargöra så bestod soppan av smutsigt regnvatten, barr och annat vi kunde hitta i trädgården.
Sen kan man ju bara se på bilden och se vem som var den dominanta- jag må vara den yngsta av oss, men det märktes fan inte, haha.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0