Dag 07 - Mina mål för denna månaden.

Inte så långt kvar av januari (tack för det), men jag räknar de kommande tre veckorna tills jag åker istället. Mina mål är att göra exakt det jag känner för, inte tänka efter och skita i konsekvenserna. Faktiskt så är det exakt så jag tänker. Vill jag gå ut och supa hela natten, varenda kväll, så ska jag göra det. Vill jag äta frukost på Nockes varje morgon så gör jag det. Vill jag vara med någon som kanske inte är bra för mig i längden så ska jag vara det. Det är knappt tre veckor tills jag åker, och jag ska få ut det mesta av dom veckorna. Jag ska inte banga något och vara pepp på allt! Men i för sig, det är jag ju alltid. Skillnaden är att jag ska strunta i konsekvenserna och leva i nuet, och göra det som får mig att skratta och må bra.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0