And your body- I could hold for an hour.

Har haft en sjukt bra helg. I fredags kom Frida och Elin till mig i Skara, drack vin och öl hemma hos mig tills vi gick till Krikelin. Det var som att gå tillbaka till gymnasietiden, och det var väldigt fint. Sjukt roligt, om inte annat. I lördags kom Mihlzén och Lossi hem till mig och jag körde en liten repris på fredagen, plus att vi gick över till Mangos den kvällen med. Och avslutade kvällen (natten) hemma hos Erik med en efterfest som var mer än bra.
Ja, mitt liv kretsar mycket runt fest och Krikelin just nu, men det är inget jag klagar över direkt.
Och för ovanligheternas skull så ligger alla bilder hos dom som tog dom, alla utom mig helt enkelt.

Hittade en låt jag lyssnade på för ett par år sen, med lite ny innebörd nu, men fortfarande lika fin:
http://www.youtube.com/watch?v=j9mq3fmZF4s

I look at your lips
I know how soft they can be
Did they know what they wanted
The times they kissed me?

And your hands
I held in mine
Now they're reposing on the pillow
Will they ever miss me sometime?

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0