Snabbversion sen sommaren.

Senaste gången jag skrev här, innan mitt nio månaders uppehåll, hade jag precis flyttat in i en lägenhet med Julia. En del saker har ändrats sen dess kan jag säga. Vi bodde i den lägenheten tills den 1 december, då jag tog mitt pick och pack och flyttade hem till mamma och pappa i knappt två månader. Sen föreslog min käre pojkvän att vi skulle leta lägenhet tillsammans. Sagt och gjort, en månad efter att vi började leta så flyttade vi in i vår fina lägenhet här i Lidköping, som vi nu har bott i sen den 23 januari. Bytt jobb har jag också gjort, från att i höstas ha gått från att vara personlig assistent till ett vikariat som barnskötare på ett dagis, så jobbar jag nu sedan den 16 januari i en klädbutik i Lidköping.

Ja, kort version av vad som hänt sen i somras. Nu är rasten slut, heeeeeej.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0