Vad gör vi- nu kör vi.

Har i flera månader tänkt ta upp och börja skriva här igen, men haft noll inspiration till vad jag ska skriva. Så jag har helt enkelt skjutit upp det och väntat in inspiration, som ännu inte infunnit sig. Så därför tänkte jag ha denna lista som en backup när mina egna idéer är slut. Ja, så får det bli.

Dag 1: En gammal bild på dig själv.
Dag 2: En sång som får dig att gråta.
Dag 3: Något du saknar.
Dag 4: Fem saker du vill.
Dag 5: En bild på dig när du skrattar.
Dag 6: Hissar&dissar.
Dag 7: Dagens outfit.
Dag 8: Något du längtar efter.
Dag 9: En bild på dig själv idag.
Dag 10: En Youtube-video du gillar.
Dag 11: Tre musikfavoriter.
Dag 12: Min dag.
Dag 13: Något som får dig att må bra.
Dag 14: Fem saker som stör dig.
Dag 15: Fyra ögonblick du aldrig kommer glömma.

Spread the word, baby

Spread the word:

Och ditt namn är?
Är du någon som jag ska komma ihåg?

E-postadress: (visas bara för mig)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0